Påsk

Åh, blir så sur. Skrev ett inlägg, med bild och allt så råkar jag klicka bort allt!!!

God morgon iaf, idag kommer nog bli en riktigt fin dag. Jag börjar få bra känslor om att vi får en fin vår iår, förra året hoppade väder guden över våren typ. En annan vårig sak är ju påsk, det har jag alltid ogillat men iår börjar jag längta till det. Ska bli roligt, speciellt med små barnen.

Idag väntar skolan från nio till tre. Helt okej. Idag ska jag har det nya jag köpte igår, det kommer jag visa på eftermiddagen eftersom jag vill ha solljus när jag fotar. Ni förstår. Nej, måste göra mig klar för skolan Ha en fin dag, vi hörs vi ett någon gång!


Förra året i April åkte jag och besökte Strängnäs och min fina bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0