Uppskatta T-banan

Jag är på jakt efter en ny, perfekt skinnjacka och det är svårt, riktigt svårt. Tur att jag och älsklingen min beger oss till vårat andra hem i Stockholm om ca 1½ vecka, miss it. Då blir det shopping, glass i kungsan och annat mys. Egentligen vill jag bara sätta på hög musik (Bruno Mars) i hörlurarna och sätta mig på tunnelbanan och bara åka, var spelar ingen som helst roll, bara få känna det känslan är helt underbar för mig. Jag mår så bra utav det!

Nu till annat, jag ber om ursäkt för den sega uppdateringen men när jag går i skolan hela dagen, är fortfarande halvt sjuk, har ton med plugg och en pojkvän och hund att ta hand om blir det svårt ibland. Jag lovar att bättra mig.
Imorgon är det jag och ca 6-8 till i klassen bara, resten drar till Uppsala. Ska verkligen njuuuta av dagen med en mindre klass, det är mysigt och härligt. Imorgon ska jag också visa vad som har kommit in i mitt liv, kläder, smycken och ett fotoalbum. Lite presenter men också lite shopping. Vi hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0