You'll make it!


Pretty please, if you ever ever feel like you're nothing.
You're f*uckin' perfect to me!



Om en person i hela världen kan förändra ens liv så har min bästavän gjort det för mig.
Hon har, sen dag 1, visat hur en riktig vän är och vad det betyder.
Hon har gjort mig till den jag är idag, hon har gett mig den styrkan som jag har idag.
Jag trodde aldrig jag skulle klara gymnasiet utan henne vid min sida, men jag har insett att jag
 har henne vid min sida varje dag, fast på avstånd.
Till att vi sågs, pratade, skrattade och gjorde nya minnen varje dag i 2 år tills att vi ses
någon gång i veckan trodde jag skulle bli helvete, att jag inte skulle vara lika glad eller säker.
Men saken är att jag tror att hela den "upplevelsen" att vara utan min bästavän
 varje dag har gjort mig stark, mer självständig och självsäker. Varje dag tittar jag på bilder, tänker på vår vänskap och oss.
Jag saknar min bästavän, men jag är oerhört tacksam
 och glad för att vi fortfarande har varandra.
Att gå till skolan utan att välja samma val eller kurs som en annan
 känns väldigt modigt och stark.
Något jag aldrig trodde jag var..
Jag har också insett att under tiden vi går på gymnasiet på olika håll har jag inte visat hur mycket jag bryr mig,
och inte visat uppmärksamhet till våran vänskap.
Det känns inte bra inom mig att jag inte gjort det.
Men det ska jag ändra på, för det är ingen som har kunnat få mig så glad som Jennifer.
Jag älskar dig och jag finns alltid här för dig, du är speciell, underbar och helt fantastisk!
Och jag ber dig, om du mår dåligt, bra eller om det är något - så prata med mig!
Jag är här, för dig.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, vad underbar du är. Jag älskar dig. Finns här då, nu och alltid <333

2011-03-08 @ 17:40:03
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0