A sad goodbye

Hej. Åh, jag börjar bli lite ledsen över att det är sista natten som våra finska gäster är här. Det har verkligen varit över förväntat, Noora och Ira har varit otroligt snälla. Kommer bli jätte tråkigt att vara utan dom... Noora bjöd in mig till hennes familj i Finland och det ser jag verkligen fram emot! Så får ta tag i det.

Idag hade vi det jätte roligt i Uppsala. 10 pers, 5 finskar och 5 svenskar stannade kvar och kollade på bio nu på kvällen. Bland annat jag. Filmen var bra men nu är jag helt slut i fötterna. Jag har varit det varje dag den här veckan och min underbara pojkvän har gett mig fotmassage varje kväll, så skönt. Håller tummarna för en kväll till..! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0