Årets bikini

Som jag har letat, letat och letat efter årets bikini. Tänkte ju först den röda med volanger från H&M, men alla kommer gå omkring i den så nej. Sen tänkte jag på Nelly.com's snygga bikini men tyckte den var lite för "vanlig" och "tråkig". Så kollade jag in Vero Moda, en sida som jag ofta glömmer bort på interner men inte på stan. Så tror jag att jag nu, äntligen, har hittat årets bikini. En röd, med prickar, lite volang och sommarsnygg! Den har jag bestämt mig för att köpa.

Såg också reklam på tv från H&M att dom kommer ut med en gul med små volanger och den MÅSTE jag köpa också, dösnygg. Fast den har inte kommit ut på internet än så kan dock inte visa.


Vero Moda 129 kr/del
- Den ser rosa ut men den är röd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0