Dagens citat

Igår var absolut inte min dag, förutom illamående av stinkbomber så mådde jag riktigt dåligt resten av kvällen. Hälften lyckades jag nog sova bort men illamåendet är kvar, huvudvärk och en hemsk förkyldning också. Mycket passande sista skolveckan va? Fy sjutton. Nej, men min fina pojkvän började jobba sent idag så nu på förmiddagen har han tagit hand om mig. Igår lovade jag att inte kliva ur sängen förutom om det var akut, så jag har varit lojal och legat i sängen. När han åker och jobbar snart ska jag sätta på Sex and the city 2. Lite shopping, kärlek, sex, skitsnack, drama och härliga vänner behövs när jag är så instängd som jag är för tillfället. Alltså allt som SATC har att erbjuda. 
Måste även öppna spanska boken ikväll, kämpar på för ett högre betyg än G. Nu - Film.


"Maybe all men are a drug. Sometimes they bring you down and sometimes,
like now, they get you so high."

- Citat från Sex and the city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0