Den glider in

Den glider in i mål igeeeen...

Nu är det dags! Precis dom orden sa en spelare nyss på tv, hockey final Sverige - Finland, kan inte bli mycket bättre! Jag vet att tjejerna som var här i veckan sitter precis som mig nu, lite chips och gottgott, hejar fram vårat land (jag - Sverige och dom - Finland) och är lite spända. Jag är riktigt stolt över våran målvakt 96,83%, hur bra är inte det?! Men det är inte det enda, våran svenska målvakt är AIKs målvakt, Viktor Fasth!

Jag håller alla mina tummar och tår för Sverige och jag hoppas verkligen dom tar guld ikväll!! Nej, mindre snack här och mer hockey tittande. Heja heja!


AIK fotboll, Bangura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0