Fem timmar senare...

God morgon. Är sååå trött idag. Hela dagen igår körde jag i 190, dagen var alltså fartfylld med otroligt roligt. Skolan körde slut på mig helt och hållet sen när jag äntligen slutade kom Albertina som jag var med fram till 21.30, alltså en lång dag och så hann jag inte plugga eller skit till provet idag. Men har en plan b, jag har idrott nu på morgonen. I max 45 min. Sen har jag håla, alltså från 09.45 till 14.45, 5 jäkla timmar. Roligt va? Nej usch, inte alls pepp på det när det är fredag och jag är seg.

Pricken över i:et då.. Jag känner på min kropp att jag håller på att bli sjuk! Men ska inte träna i helgen, som jag annars hade tänkt. Helgen och vardagarna fram till torsdag ska jag plugga till mitt slutprov i spanska steg 1. Vill så gärna ha VG och därför satsar jag högt över molnen! Idag har jag inte till att blogga förrän efter skolan. Ha en bra fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0