I'm a dreamer

Gick upp med Andreas imorse, halv åtta var vi uppe och åt frulle. Fy vad trötta vi var! Han åkte en timme senare, idag jobbar han 14 timmar, jag är stolt! Efter han åkte så gick jag upp och sov två timmar till. Skönt. Nu ligger Elvis vid mina fötter, jag lyssnar på lite fina låtar på Spotify och drömmer mig bort.

Men har en hel del jävla plugg att fixa. Imorgon har jag redovisning i Jämställdhet, enkelt eftersom vi har fått välja helt fritt. Jag valde "våld". Skriver om hur samhället hjälper, vilken hjälp det finns, hur folk reagerar osv. Det kändes mer enkelt än något annat. Sen har jag ju matte B nationella imorgon, från 9 till 13, fyra fucking timmar. Plugg plugg plugg!!

Men ikväll när allt plugg är klart och fixat så ska vi ut till Gunnis som fyllde år igår. Puss.


Jag kan också meddela att Elvis mår jätte bra och har fått tagit bort sin tratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0