Jag är miljonär, nästan

Jag skrev en hel del inlägg igår som inte kom upp, varför?!

Jag har en kort skoldag idag, 11.30 slutar jag. Passar mig finfint. Magen kurrar, håret droppar, Andreas snarkar. Så som det brukar vara på morgonen! Inatt hade vi vårat fönster ganska mycket öppet och fyfan va jag frös! Nätterna är inte tillräckligt varma än..

Och min dröm då... Jag drömde att när Bea tog studenten fick hon flera tusen kronor och jag fick en trisslott av mormor. Och jag vann!! 100 miljoner! När jag öppnade ögonen och vaknade till liv satte jag mig upp och kom på att det bara var en dröm... Besviken kan man säga.

Ha en fin måndag, och imorgon ska det bli 23 grader i skuggan, tjohooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0