Löshår?

Min finska söta vän Noora pratade med mig om löshår, hon tyckte jag skulle skaffa det. Hon har själv det och sa att det är jätte bra. Jag började fundera mer och mer på det, kanske inte sån dålig idé? Vill ha någon förändring och har haft kort hår och vill absolut inte ha kortare. Att låta håret växa tar lååång tid och därför är löshår en perfekt idé ju. Ska fundera och diskutera lite. Imorgon ska jag boka tid hos frissan, färga håret ska göras, men måste ringa nu för att få en bra tid i slutet av månaden.

Kollar just nu runt på internet om löshår osv. Finns så mycket, tar nog syrran till hjälp. Tur att fb finns, slippa skrika och allt!


En annan anledning till att jag har tänkt på att skaffa löshår är att få göra
lite olika frisyrer. T.ex fläta. Så fint, på bilden ovan
ser ni hur en fläta bli i mitt hår nu, ca 5 cm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0