Mina favoriter

Tänkte börja med något nytt i bloggen. Jag vill ha en blogg, som jag kan skriva vad jag vill i, det är jätte kul med några läsare, men det räcker. Mitt liv har redan varit ett kaos så skulle inte behöva bli som Kenza, Blondinbella eller liknande stor bloggerska. Nej, jag skriver mest för mig själv, men också för några jag vet läser. Det jag tänkte börja med är "Mina favoriter", det kan vara allt från en fin låt till ett klädesplagg eller person osv. Allt kan det vara nästan. En lektion i skolan, en årstid, ett motto, ett tecken eller vad som helst. Ni förstår.

Jag tänkte att varje tisdag och/eller torsdag ska jag slänga upp ett inlägg inom "Mina favoriter". Så ni som läser vet att något speciellt kommer komma just dom dagarna. Jag tycker det låter bra. Tänkte börja imorgon, men efter skolan. Får se vad som kommer dyka upp...


Det kan också vara som en hyllning. Ni kommer förstå mer när det blir aktuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0