Monday morning

God morgon! Trött, seg och känner mig ovanligt hängig är dagens humör. Jag har ju sagt att jag börjar känna mig sjuk och tyvärr tror jag att det stämmer... Min hals, huvudet, näsan och hela kroppen faktiskt, mår inte så bra. Igår sov jag bort hela eftermiddagen. Så när vi skulle sova för natten var jag inte alls trött. Vill verkligen inte bli sjuk nu när dom sista proven och redovisningarna är nu.

Idag är det min "osäkra" dag i skolan. Vet inte riktigt vad jag har för lektioner. Vet att jag har dom två första, tror jag... Sen har jag alltid min 4 timmar håla på måndagar. Och därefter ska jag ha turism men vi får se. Känner mig inte så pepp på skolan idag, kan bero på vädret. Läste igår att det skulle bli fint, sol och varmt? Nehe. Får vänta lite till då. Ha en fin dag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0