Mr Saxobeat

Lyssnar på Spotify på hög volym med mina grymma högtalare, kollar bloggar och Facebook, samt online shoppar. Men snart, riktigt snart, kanske max 10 minuter så slänger jag på Sex and the city säsong 5 och tittar tills jag somnar. Imorgon ska jag ju på karneval, ska ta kort och krama min underbara systerdotter! Hon kommer gå med Street feet-gänget. Nu ska jag göra några knäövningar så mitt knä blir bättre och så jag kanske hoppar på cykeln och cyklar till bresse? Kanske, kanske inte...

Såg att min fina vän Jennifer satt och åt melon och jordgubbar, fy vad sugen jag blev!! Får köpa hem lite imorgon, kanske göra en frukt- och bärsallad!! ÅH, vill ha nuuu. Nej, får ta och hämta lite mjölk. Vilket mjölkmänniska jag är, ÄLSKAR mjölk, mums.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JORDGUBBAR! <3 hihi. och melon <3 vi borde ta med oss det och gå ut till bresse någon dag snart :) <3

2011-05-28 @ 08:13:35
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0