Släktträff - 7/5 2011

Igår smällde min pappas släkt ihop oss och hade en jätte trevlig eftermiddag/sen kväll tillsammans. Jag träffade min förebild, blev helt paff av hennes liv. Och min farmors syster, var en otroligt härligt, roligt och gullig liten dam! Jag hade riktigt kul och det blev över förväntat, gick därifrån och var glad och mycket nöjd.

Vi började med att mingla runt, prata med alla och kramas (tanter, ni vet..). Sen satte vi oss ner och åt middag tillsammans, mycket skrikande runt matbordet med alla berättelser alla ville berätta. Gamla minnen och nya minnen. När alla var mätta i magen togs tårtan fram. Jag gillade den inte men det gjorde inte så mycket, jag njöt mest av att sitta med 20 nya härliga, fina och snälla personer som kom in i mitt liv igår. En fantastisk känsla.

Monica, min farmors ena syster, hon var otroligt trevlig och snäll mot mig. Hon höll tal, berättade fina saker om varje person runt bordet och jag blev tårögd av allt hon sa om varje person. När Helena, min syssling, höll tal gjorde hon samma sak, dock med alkohol i kroppen men med en känsla som man verkligen kände. Jag blev otroligt glad över hur snälla alla var.

Vid slutet av kvällen kom ostbricka, kex, vindruvor och vattenmelon på bordet och då satt alla lite utspritt och åt, pratade, skrattade och hade så kul! Jag gick hem först av alla, var otroligt trött men sååå nöjd. Runt halv tio knallade jag mig hem. Kände att jag fick så mycket inspiration och idéer och tankar av Helena. Ska skriva ett inlägg om det som kommer publiceras imorgon!

Kvällen, allt, hela släktträffen var över förväntat och jag gick hem med nöjd, glada och pirriga steg. Jag är så glad över att jag gick dit. Jag är också stolt över mig själv som gick, det sa flera till mig, att dom var stolta och glada över att jag kom. Den sidan av min släkt har aldrig haft det lätt, jag ville visa mitt stöd för alla. Speciellt för dom som gått bort.. Jag är glad och lycklig över alla nya personer som har kommit in i mitt liv från och med nu. Puss och tack! Nu ska jag blicka framåt in i framtiden och vara en lyckligare person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0