Snygga brunetter

Avbokade tiden, ville så gärna klippa och färga håret men får vänta med det ett tag... På bilden nedanför kan ni se färgen som jag vill ha, en blandning av alla tre. Skit snygga frisyrer, hårfärger och brudar!

Ikväll ska vi äta hemlagade hamburgare, hur gott?! Super. Min dag har spenderats framför spanska böckerna, är trött på spanska nu. Idag och igår kväll så har jag märkt på mina vänner eller släktningar vilka som bryr sig lite extra. När gäller det jag publicerade igår på Facebook så har två personer kontaktat mig och frågat hur jag mår, om jag vill prata eller så. Min älskade Ken, ska ge honom en fet kram imorgon! Nu måste jag äta. Sanningen kommer fram ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0