Sommarplaner

Har fixat hela förmiddagen, är ganska slut nu. Plugget är klart tills imorgon, ska bara fixa en liten grej ikväll, tagit massa bilder, ätit och duschat. Sitter nyduschad i sängen och lyssnar på Glee låtar på Spotify. Livet känns rätt härligt.

Börjar smått planer sommaren också, vet inte riktigt vad jag har för planer än. Jag och Andreas och ett gäng med härliga personer ska till Gröna Lund 3 juni och sen på sommarlovet ska jag och Andreas ta med Albertina och Svante till Skansen och mysa. Det är faktiskt det enda jag vet än så länge. Vill egentligen åka iväg, Gotland eller liknande. Men vi får väl se. Är riktigt sugen att åka tillbaka till Göteborg, gå och shoppa, åka till Liseberg osv. Förra året hade vi inte alls bra väder, när vi var på Liseberg spöregnade det.. Och så klart har vi spikat in Pride-festivalen, finns ingenting som är roligare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0