Stinkbomber

Rubriken förklarar min dag väldigt bra. Första två lektionerna gick galant, sen bestämde jag mig för att stanna kvar i skolan och fortsätta plugga med några kompisar. Vi hörde rykten om att treorna ska utsätta skolan för stinkbomberna. Vi visste inte vad vi skulle tro, sant eller falskt? Det var iaf sant. Stinkbomber i varenda lilla hörn och korridor. Förra året påverkades jag knappt, men i år mådde jag dåligt från den första "bomben" och jag kände att jag var på väg att spy en efter en, efter en... Det var hemskt att vara inne i skolan. Jag satte mig utanför ett tag men var tvungen att gå in igen. Klarade mig från att spy i skolan för jag köpte vatten, tack gode Gud. Men att en trea la en stinkbomb precis bredvid mig tycker jag inte är okej, att lägga i korridorer och liknande, fine, men inte 1 cm bort från en person.

När mamma hämtade mig mådde jag sämre och sämre. Väl hemma satte jag mig i soffan och någon minut senare sprang jag till toaletten och spydde. Jag vet inte om det var för jag har känt mig sjuk eller för stinkbomberna, troligen stinkbomberna. Nu ska jag vila och försöka må bra, fan för stinkbomber!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0