Tunga steg framåt

Hej. Ligger i sängen med katten och pluggböckerna. Är hemma från skolan pga min huvudvärk men ska skriva svenska provet med resten av klassen runt tre. Så innan dess ska jag  gå igenom allt, memorera alla författare och inte stressa, iaf försöka. Efter skolan ska jag fortsätta mitt pluggande eftersom det är engelska nationella imorgon förmiddag.

Jag ser fram emot sommarlovet mer och mer. Mer tunga steg närmar det sig. Snart tar syrran studenten, sen är det bara 1 år kvar till jag tar.. Härligt. Har börjat fundera vad jag vill göra efter studenet, men det får vänta till åtminstonde jag har lite mindre prov, läxor osv.. Nu ska jag in i duschen, sen plugga.


I slutet av 9an, min bästa skoltid nånsin, var så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0