We all need a change

Jag skrev om den snygga, färgglada clutchen tidigare idag och kan tipsa om att på Melba.se har dom exakt likadan för 199kr, alltså 40 kr billigare.

Jag har legat i sängen absolut hela dagen, haft otroligt tråkigt. När Andreas åkte och jobbade tittade jag på SATC 2 och när filmen var klar hann jag sova i en kvart innan han slutade och var hemma. Vi åt lite middag, låg och kramades och sen sitter vi här. Jag kollar på löshår, ska prata med syster min om det. Vill ha en förändring och det blir utmärkt!

Imorgon blir jag hemma från skolan eftersom jag fortfarande har feber och mår inte alls bra. Då ska jag plugga spanska heeela dagen. Är lite glad att jag inte är i skolan imorgon eftersom det är mösspåtagning och alla studenter springer runt och skriker. Men imorgon får vi även tillbaka våra psykologi prov. Får vänta tills på måndag. Nu ska vi bada, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0