ARG

Jag är riktigt förbannad just nu, jag älskar min mail och jag använder den mer än en gång per dag och nu är den spärrad och jag har jätte viktiga mail som jag skickat, sparat och fått svar på och så kan jag inte komma åt det!! ARG! Jag är ledsen också. Fan, varför just jag nu när jag har skickat bl.a jobbansökningar?! Fan. Fan. FAN!

Ska tröstäta mina hallon shots och hålla bort min gråt. Fucking fuckness. Jag är jätte arg och frustrerad. Behöver min mail. Jag hoppas det löser sig, jag har kontaktat någon grej som ska svara mig inom 24 timmar. Då hoppas jag att jag kommer in på mailen imorgon kväll. Min mail är som min mobil!!


Så här såg jag ut vid matbordet när jag var liten. Snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0