Det finns ingen som oss

Det finns ingen som kan få mig att le som du kan, det finns ingen som kan få mig att känna mig så lycklig som du kan.
Det finns inget som kan få mig att bli så varm som när jag ser dig, det finns inget som kan få mig så kär som din kärlek.
Det finns ingen som jag älskat så som jag älskar dig, det finns ingenting som kan ändra den kärleken.
Det finns ingen som kan få mig att bli så lycklig, så kär, så varm, så pirrig, så glad, som du kan.
Du kan få mig att bli världens lyckligaste på en sekund. Du kan få min värld att dansa av glädje och kärlek.
Våran kärlek ger mig styrkan att gå upp på morgonen. Våran kärlek får mig att tro på oss.

Jag vet att våra känslor finns kvar, dom kan bli besvarade av oss, av varandra. Du besvarar mina, jag besvarar dina. Var hos mig, eller prata med mig. Jag finns här, jag kommer inte försvinna.

Jag älskar dig, kom till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0