Du är mer än mest

Jag har aldrig varit sur på dig, inte nu, inte på flera månader. Det lovar jag dig. Jag är inte sur på dig nu heller, jag förstår dig. Jag önska bara att du hade pratat med mig. Men jag förstår. Jag förstår vad du behöver och jag vill att du ska veta att jag är här för dig, och jag kommer inte försvinna någonstans.

Jag är här för att jag älskar dig. Jag vet att du älskar mig och jag vet att du kommer när du är redo. Jag har aldrig varit så här kär och ledsen på en och samma gång. Men för oss, så kommer jag vara här för oss förevigt. Ett löfte är ett löfte och jag kommer inte bryta mitt löfte till oss. Jag älskar dig och du är allt jag nånsin önskat mig och mer än så.

Du är i mina tankar hela tiden, jag vill att du ska veta det. Jag saknar dig. Du är overkligt underbar, tvivla aldrig på min kärlek till dig - aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0