En förklaring och OC

Läste nyss igenom inlägget som jag skrev för ett par timmar sedan, jag kan säga att jag visst längtar till julafton, det gör jag alltid. Det gjorde jag t.o.m 2007 så varför inte nu? Jag längtar galet till julafton men när jag inte såg att det inte kommer bli likt någon av mina 18 julafton så kändes det surt. Och just då när jag skrev ville jag hellre vara själv på julafton men nu vill jag absolut inte det..

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Spotify men ska sätta på ett O.C avsnitt. Imorgon ska jag plugga med Marjam hela dagen, vi har inte varit överens på länge och hade därför inte pluggat eller umgåtts utanför vårat skolschema så vi tänkte ta dagen imorgon till att plugga religion och jag hotade henne med att om hon sitter och spelar på sin nya mobil drar jag! Hehe.. Men klockan är lite för sent nu trots sovmorgon imorgon, nu blir det O.C. Hörs imorgon, en ny vecka reda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0