Favorit delen

22 December fyller jag 18 år. Då blir jag myndig. Jag har alltid haft morgonen som min favorit del av min födelsedag, bli väckt av sång och present, frukost på sängen och allt sånt. Det har alltid varit det som jag längtat efter hela året. Men denna födelsedag om mindre än en månad kommer det inte bli så. Jag sa ikväll till mamma att jag inte vill bli väckt på min födelsedag. Jätte synd och tråkigt och jobbigt eftersom jag verkligen älskar den delen, det kommer inte kännas som min födelsedag när jag vaknar den 22 december, det kommer kännas så jävla annorlunda. Så tyvärr sa jag nej för jag orkar inte vakna på min stora 18årsdag och inse att den person jag älskar mest inte är med mig och delar det med mig. Jag vet att den personen ändå kommer den dagen, men inte på morgonen och sjunger, grattar mig och så. Nej, det är jätte jobbigt för mig faktiskt och jag är ledsen över det... Jag kan inte skriva att min födelsedag kommer bli bra ändå, jag vet att jag kommer vara glad osv, men allting är jobbigt och jävligt svårt för mig nu. Och att jag skulle besluta det här nu var en av de jobbigaste sakerna på länge. Men nu är det tyvärr så..


En födelsedag för ett tag sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0