Fokuserar på plugg

Jag sitter och tittar på tv, kollar mailen och pluggar denna lördag kväll. Funderar på vad jag ska köpa i julklapp åt vissa personer.. Vissa är så otroligt svåra medans andra är hur enkla som helst! Men iallafall, spanskan flyter på nästan. Ska bli skönt när jag gjort provet för då har vi inget mer i spanska denna termin, hur härligt som helst. Då kan jag fokusera på annat arbete, har ju redovisningar i naturkunskap och filosofi innan jul, prov i tre till ämnen och inlämningsuppgifter. Skolan tar upp så galet mycket. Nästa vecka ska jag fokusera på plugget och träning - bara! Ska få så mycket gjort som möjligt. Sen när helgen kommer ska jag njuta, slappna av och tänka på annat! Juste, då ska jag ju på Albertinas dansuppvisning! Och då är det första advent!! 

Men nu tillbaka till plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0