Fredag hela veckan, tack..

F.A.N! Vad jag har sovit dåligt inatt asså.. Inte ens kul! Är på jätte dåligt humör just nu och tror knappast att det kommer bli bättre, helst av allt skulle jag stanna hemma och plugga MEN såklart är det otroligt viktigt att vara med på fotolektionen idag för nästa vecka har vi prov. Och i filosofin har vi eget arbete och jag och Märjis har inte ens börjat.. Men jag hoppas att jag vaknar till så jag slipper sova när jag kommer hem idag. Tänkte plugga, äta middag och sova extremt tidigt så att jag kanske vaknar av mig själv imorgon, det skulle vara en dröm! 

Igår satt jag nere och letade efter några DVD-skivor så såg jag att vi hade The Ring filmen och oj vad påverkad jag blev av omslaget och baksidan, jag drömde alltså lite skräckfilmsdrömmar inatt vilket inte är bra för mig. Har Elvis i rummet hela natten och puttade ner honom från sängen, rullade på honom osv. Ingen rolig natt alls. Trodde verkligen att jag skulle kunna sova bra. Men jag får ta igen inatt istället. Nu väntar min tandborste, hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0