"Gå ut och kolla i din brevlåda"

Fick ett sms "Gå ut och kolla i din brevlåda", så gick ut utan skor, det första jag ser är en färgglad godispåse, det andra jag ser är min bästa vän. Vilken lycka! Precis det jag behövde ikväll. Har fått ett par samtal som också gjort mig mer glad. Jag är fortfarande inte som vanligt, fortfarande lite rädd och så men jag vet att jag inte behöver vara lika orolig, fick en del saker bekräftade som kändes skönt. Som en lättnad men inte till fullo.

Nu sitter jag och smaskar på godiset och dricker citronvatten. Tänker på allting som har hänt och tänker på allting som kommer hända. Imorgon ska jag skriva omprov i Naturkunskap, har inte lyckats plugga så mycket som jag velat. Men går igenom allting ikväll och imorgon bitti. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0