Jobb sökes

Sitter sorgligt nog och tittar på bingolotto... Det är inte ens Simpsons på tv nu! VARFÖR..?! Jaja. Vad ska jag skriva? Öh, imorgon har jag en lektion och sen lite PA och annat plugg. Freakin' shit. Men varför bloggar jag nu om jag ändå inte kommer på någon att skriva? Det var väl meningslöst. Men jag kan ju berätta att jag sökt lite jobb. Det är väldigt svårt att få jobb men att söka skadar aldrig! 

Ser verkligen fram emot helgen, ska plugga så mycket som jag hinner, alltså väldigt mycket och så ska jag träna. Och imorgon åker jag ju till Busborgen och spenderar eftermiddagen där. HEJDÅ kommer inte på något mer ni behöver veta just nu. Ska göra ett inlägg sen om lite allvarliga grejer än plugg och jobbsökande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0