Julen

Julen är och har alltid varit min favorithögtid. 2009 var den bästa julen i mitt liv hittills. 2010 var också underbart men de flesta blev magsjuka. I år, jag vet inte, men i år känns redan konstigt. Jag önskar mig bara en lycklig och kär pojkvän och glädje. Det är allt jag önskar mig i år. Jag älskar julen, jag älskar att dela ut julklappar och vara runt nära och kära. Jag längtar efter julen, men inte lika mycket som förut. Jag hoppas bara att vi kommer lösa allting innan jul så vi kan ha en jul tillsammans med på avstånd. Julen ska vara kärleksfull och lycklig, det ska den vara och det hoppas jag att den kommer vara!

Bild från nyårsafton vid 12-slaget. Min favoritbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0