My wish...

Idag skrev jag en önskelista, 20 punkter. Jag ogillar personer som säger bara kanske två-tre saker som dom önskar sig. Man behöver lite att välja mellan liksom. Så jag samlade ihop 20 olika saker. Här är 10 stycken av dessa, detta är det jag vill ha mest. Men det finns även "småsaker", halva listan nu, halva listan nästa vecka. För nu är det mindre än en månad till min stora lilla dag! Jippie!!


- Mobil (HTC incredible S)
- Tofflor Från Åhléns
- Body butter duo från The body shop
- Träningsskor (Nik Wmns Air Vivus)
- Påslakanset från IKEA
- Fallskärmshoppning från Liveit.se
- Hörlurar från Urbanears
- Skor från Wildflower by Kenza Lively
- Ljusstake från Indiska
- Plånbok från Monki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0