Rubriken bryr sig inte

Mina dagar får vara hur dåliga som helst, så länge mina kvällar blir som denna! Har legat i sängen och lyssnat på när Elvis snarkar, kollat på O.C och smsat. Är glad. ÄR GLAD! Ja, faktiskt! Det var skönt att skriva efter dagen idag. Imorgon väntar enligt schemat en rätt jobbig dag men ska ta mig igenom den så lugnt och fokuserande jag kan. Och imorgon är det bara en månad kvar till min födelsedag!! Jag är som vanligt jätte spänd men orkar inte bry mig lika mycket i år, trots att det är 18årsdagen. Skit'it bah. Nejdå. Och imorgon är det två veckor till jag ska ta bort en leverfläck på magen. Den har alltid varit lite annorlunda men jag har gillat att ha den där, tycker om den men säger farväl om två veckor för då ska den bort. Därför att. 

Nu ska jag på toa för jag kan knappt hålla mig nu! Ha en underbar natt så hörs vi imorgon. God natt och sov gott, puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0