Skadad

God morgon. Inatt fick jag mer sömn än igår, det var väl inte så svårt direkt men jag sov ett par timmar och vaknade upp imorse och ville ligga kvar och sova, ett mycket bra tecken! Dock jag jag dåliga nyheter när det gäller mig själv. Jag har haft ont i min över arm i ett par dagar och det blir bara värre och värre, jag trodde det var träningsvärk men jag har nu bekräftat att det inte är det. Jag ska till skolsyster, som tyvärr inte kan någonting men ska kolla vad hon säger. Jag kan inte lyfta saker, sträcka mig efter saker eller lyfta upp armen. Alltså får jag gå med armen längs kroppen och allting gör så j*vla ont! Om inte skolsyster kan hjälpa mig så får jag antingen boka tid hos en läkare eller åka till akuten. Jag som skulle träna efter skolan idag. Typiskt mig. Men det ska lösa sig!

Nu är det mitt favoritavsnitt av Glee på tv, efter det ska jag röra mig mot skolan för att skriva provet och efter det ha spanska och naturkunskap. Slutar runt två, skönt. Får väl se om jag kommer hem eller hos någon läkare. Ha en underbar dag. Kram till er alla, men störst kram på du!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det kan vara en muskelbristning :o <3

2011-11-09 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0