Spärrad mail

Jag låter min älskling sova ut i sängen idag så jag sitter i våran jättesköna soffa. Det är minst lika skön som sängen faktiskt och så är den stor och härlig! Jag vet faktiskt inte om jag vågar sätta på tvn eller om jag tyst ska sätta på en film på datan istället. 

Idag, när vi båda är utvilade och klara så ska vi in till stan. Idag blir det till att handla julklappar och lite annat smått och gott. Igår kväll när jag skulle kolla min mail fick jag värsta paniken. Min mail är spärrad och jag överlever inte utan min mail! Där finns typ alla viktiga dokument och mail som jag behöver. Jag hoppas att det löser sig för jag har ingen lust att göra en ny... Nu ska jag kolla. Håll tummarna för min mail!

Kommentarer
Postat av: Cindy ▲

Fin blogg!

Allt bra?



// http://cindyvuong.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0