Städtant

Städningen gick snabbt, 1 timme med en lite paus. Är nu klar, eller måste dammsuga men inget mer än så. Det är 1 grad ute och jag sitter med fönstret helt öppet! Jag ÄLSKAR vintern, kylan och nu väntar jag bara på den underbara snön. Tänker inte använda vinterjacka förrän marken är vit, har min underbara skinnjacka och feta halsdukar. Det funkar faktiskt. Plus att jag är inte en person som går ut och ställer mig still och väntar på något, jag rör på mig medans jag väntar. Och att jag inte står och spänner mig är också ett plus, testa ni!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen tvinga med mamma till Maxi. Hade tänkte köpa någon glass. Och något annat, kanske en tidning. Ikväll hade jag tänkte ha myskväll med mig själv, sitta med mina underbara täcken i sängen, massa kuddar och O.C säsong 2. Det har varit pricken över i:t om jag inte var själv. Men måste. Nej, en varm dusch väntar och sen kylan! Puss på er.


HUR HÄRLIGT?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0