Svenska B - nationella

God morgon! Fy, när alarmet ringde ville jag verkligen inte kliva upp. Det var så varmt och skönt, ska slänga mig i sängen och sova någon timme när jag kommer hem. Men nu sitter jag här med frukost i magen, hängiga ögon och gåshus på armarna. Men nu väntar nationella provet i svenska B, skriftligt, på datan, i flera timmar. Vissa säger till klockan två, vissa säger till klockan tre. Men hur som helst så kommer det bli en otroligt seg dag, internet i hela skolan är avstängt, som tur är har jag mobilen som jag kan smyga med lite. Nu ska jag faktiskt värma mig i 10 minuter till i soffan och sen gå och göra lite chokladbollar till mig, ha en underbar dag!

Lycka till alla som skriver nationella idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0