Baby baby oooh...

Sitter i soffan, sjunger och dansar så gott jag kan till...Justin Bieber! Haha, jag gillar honom INTE. Eller alltså, jag har ingenting emot honom. Han är säkert jätte snäll och så men hans musik är verkligen inte min stil. Därför lyssnar jag på Glee och dom kör hans låtar. Och jag kan dom låtarna utantill.. Så är det men Andreas njuter av min sång!

Vi har köpt godis, cola, frulle och pucko! Det var 100 år sen jag drack pucko. Längtar redan till frukosten imorgon bitti. Jag sprang in på Stadium och fick med mig lite nya saker till träningen. På söndag är jag tillbaka i gymmet. Så det ser jag fram emot!

Imorgon bitti ska Andreas träna med sin kompis och då drar jag upp till Vällingby och ska kolla på lite julklappar! Sen på kvällen blir det bio och mys i Gamla stan, precis som det alltid är! Och då får jag ju äntligen Espresso House varma choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0