FÖRLÅTER NI MIG?

Jag ber jätte mycket om ursäkt för dagens, gårdagens, ja, hela veckans dåliga uppdatering. Men jag har haft otroligt mycket att göra plus lite sjukdom på det. Men nu är jag tillbaka. Imorgon har jag prov på EU och FN, känner mig rätt red 87% av 100. Rätt okej? Jarå. Men när jag har skrivit klart det provet, ska jag hem och vila lite och sen sätter jag mig vid psykologi B boken, prov på tisdag.. Det känns som det aldrig slutar?!

Har mått jätte dåligt hela veckan, det har fortfarande inte slutat vilket betyder mycket vila i helgen. Dock ska jag fira min nästan morfar, kan man nog kalla honom, på lördag. Resten av helgen kommer bestå av träning, som jag bestämmer över. Beroende på vädret, jag ska ut i naturen på träning i helgen! Sen plugg då. Som alltid! Nu väntar jag på min elaka pojkvän. Varför är han elak? Jo, om ca 10 minuter får ni veta. Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0