Hellenius hörna och Idol

Hallå! Sitter och kollar på Helenius hörna, och Idol såklart. Mamma slocknade nyss bredvid, precis som det brukar vara på fredagar! Andreas kom hem, vi åt och kollade på Idol. Nu är han borta från soffan och sitter vid sin egna data. Jag ska väl gå och lägga mig snart, rätt tidigt iaf. Eftersom imorgon är det Högskoleprovet, hur otaggad är jag? Super otaggad..

Hade tänkte träna idag, känner nu att jag borde gjort det. Eftersom jag inte hinner imorgon blev jag lite deppig.. Men det gör väl ingenting, två dagar vila behöva nu faktiskt. Men nu blev det här inlägget inte så bra, tycker jag. Så ska kolla runt lite på internet. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0