I'm in love

Det var du och jag mot världen. Vi och ingen annan
Det som bara du och jag visste, visste ingen annan
Du tände mörkret i mitt liv och gjorde allt det svarta till vitt
Därefter gjorde du det vita till färger, glada färger

Jag vill att du ska tända våran tändsticka ännu en gång
Lysa upp mörkret och ge det som du gav

Jag vill ha våran lycka som vi hade
Jag vill att våra dagar ska vara vackra
Jag vill att våra kvällar ska vara tillsammans med varandra
Jag vill att vi ska bry oss om varandra
Jag vill älska så som vi gjorde och så som vi gör
Men ännu starkare
Ännu mer kraftfyllt
Mer liv, lycka och kärlek

Det ÄR du och jag mot världen. Vi, och inga andra
Det du och jag vet, vet inga andra
Du SKA tända mörkret, så som du gjorde
Det svarta ska nu bli till färger

Vi gör det tillsammans, så som vi alltid gjort
Det är vi i höstens mörker, det är vi som myser och det är vi som är lyckliga

Nu är det vi
Vi mot världen
Det enda vi måste göra
Är att tända våran tändsticka, våran stjärna
Och aldrig blåsa ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0