Mina första steg

Ett x-antal timmar senare så är jag tillbaka ännu en gång. Min promenad med vovven gick utmärkt idag och på söndag tar jag mina första steg in i mitt nya liv, för då börjar jag träna! Det kommer bli så jävla kul!! Men jag vet också att i början kommer det bli riktigt jobbigt. Kände av mitt ärr idag när vi var ute och gick, får ta det försiktigt.

När jag kommit hem och pluggat lite så var det dags för hemlagad thaimat. Sen lite Idol, mys, och heta diskussioner. Nu väntas sista delen av Idol sedan lite humor och sen sängen. Nu ska jag ta min nya drog - citronvatten. Hörs snart. Heja Olle, hundvalpen!


Första gången på F&S, på söndag kör jag igång igeeeeen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0