Mot gymmet

Söndag, vilodagen, men ändå känner jag mig allt annat än utvilad. Kommer lägga mig och sova lite när jag kommer hem från gymmet. AAAH va bra det känns att skriva så. Jag har väntat så länge på att börja träna, ni kan nog inte ana! Fast jag tror att det svåraste kommer bli magen, eftersom jag fortfarande känner ärret när jag anstränger mig mer än vad jag brukar. Och annars kan jag få bristningar vid ärret, och det vill jag inte. Och måste ta det väldigt försiktigt eftersom jag är förkyld...

Just nu ligger jag i soffan, kollar lite på tv och väntar på min Andreas. När han slutar är det bara en timme till gymmet öppnar så då kan vi mysa lite innan, tur tur! Behöver lite värme och kärlek nu. Nu ska jag dricka upp min varma o'boy, hörs efter gymmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0