Mycket text men lite innehåll

Vilken tur jag hade! Min medicin jag fick förut för min "urinvägsinfektion" som egentligen var blindtarmen hade vi kvar här hemma. Så nu slipper jag åka till läkarn imorgon bitti. Lycka! Jag hoppas tabletterna funkar, det gör så fruktansvärt ont ju!!

Men nu sitter jag och tittar på Sex and the city med min pojkvän, nej inte min pojkvän utan min älskling, min lilla älskling Elvis! Han fryser, tror jag, så jag bäddade in honom i filten, allt för lille fjantisen!

Och i helgen då, då ska jag + familjen vara barnvakt åt alla syskonbarn på en och samma gång. Det kommer bli kul men på det så MÅSTE jag plugga till mitt dumma filosofiprov på måndag. Gillar inte det ämnet och därför känner jag mig inte alls motiverad.. Men det kommer. God natt finisar! Pussa era husdjur från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0