Slutar med godis

Tänkte ta och säga god natt. Håller på och laddar ner en film men orkar inte vänta, den filmen får jag se imorgon till frukosten istället! Satt och kollade på film på tvn istället nu ikväll, har ätit lite popcorn, några chokladbitar och bestämde mig för att sluta med godiset efter imorgon. Slutade ju sista juni men efter min operation så fick jag godissug + chokladaskar av släktningar så kunde inte motstå det. Nu tänker jag sluta igen, för nu tänker jag sätta igång med träningen!!

Men just nu, längtar jag efter sängen och ett samtal med min älskling. Sista natten som jag sover i detta tomma hus. Jag ska ta med mig Elvis och lägga mig i mammas stora säng! God natt fina människor som läser detta!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG SLUTAR IDAG för jag bestämde ju att veckan börjar på en söndag, hehehe

2011-10-09 @ 09:52:50
URL: http://jennifermargaretah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0