Tankar hjärnan med tankar

Vad tänker jag med? Vi hade sagt att vi ska vara hos min moster runt 17-tiden, här sitter jag, nyduschad, blöt och trött. Får sätta lite fart, igen. Men det är nog ingen fara. Orkar inte stressa upp mig denna gråa lördag. Ska koppla in högtalarna, sätta igång lite musik och gå igenom min garderob, vad tusan ska jag ha på mig?! Det blir alltid såhär, men jag har verkligen ingenting! Och så säger jag alltid... Men nu är det sant!!

Var ute och busade med Elsa, hon hittade en pinne som hon ville att jag skulle ta från henne. Eller, hon ville bli jagad. Så jag jagade henne. Vi var på en skolgård som var helt tom så ingen såg oss, som tur var! Jag sprang, verkligen sprang, efter henne i kanske 10 minuter, sen var jag helt slut. Då tänkte jag hur fan ska jag orka träna imorgon? MEN, man kommer inte i form, får bättre kondition eller så om man inte tränar så det är bara att börja någonstans. Jag börjar imorgon, är lite nervös. Ska ju träna med Andreas i gymmet för första gången. Det enda vi har "tränat" tillsammans är ut och gå på långpromenader, och lite sånt.. Jaja, jag ska skriva imorgon om hur det går.

Nu måste jag f*n sätta fart! Ha en UNDERBAR kväll, ta hand om er!

SÅ söta, SÅ små, SÅ unga, SÅ underbart att vara med sin bästa vän!
(Ni ser blicken va...)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HUR DAGS TRÄNAR NI? jag ska dit med mamma runt fyra typ, ska på bio med henne på kvällen (därför jag inte visste om jag skulle hinna)

2011-10-22 @ 17:45:22
URL: http://jennifermargaretah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0