Bättre att känna efter själv

God morgon vackra skapelser! Vad är jag på för humör egentligen? Äsch, bättre glädje som solen än argt som vädret. Right? Sov som en liten prinsessa bredvid min kung och prins. Om det skulle vara en vanlig måndag idag så skulle jag stressa sönder. Men imorse när jag vaknade så mailade jag syv och skrev att jag vill ta bort Etik och livsfrågor trots att jag sett fram emot den kursen. Jag känner att jag kommer inte orka. Jag gör mitt schema och bestämmer vilka kurser jag vill ha och känner efter själv. Det blir bäst så.

Så måndagar - sovmorgon till 10, tisdagar - sovmorgon till 10.40. Jätte skönt, och det kommer vara så behövligt när alla prov och uppgifter kommer samtidigt. Nu ska jag äta min varma och go'a frulle! En hel del tidsinställda idag så ni lider nog inte! Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0