Första promenaden

Halloj! Det är idag 3 veckor sen min operation och jag är fortfarande inte 100% återställd, tycker det går för segt det här med att bli bra. Jag är ju bra, men det är en del kvar. För 3 veckor sen minus en dag var den senaste gången jag var ute och gick en promenad. Men idag tog jag vovven i kopplet och gick ut med henne, i ca 10 minuter var vi ute. Det var inte det lättaste, blev trött och yr och fick ont nästan direkt. Nu är vi inne igen och jag följer fotbollsmatchen. Ska hämta in min glass och göra min hals och själ glad! 

På tal om fotboll så närmar det sig en stor dag, en kväll som jag tror kommer bli den bästa iår, på riktigt! Men skriver om det när det börjar bli mer aktuellt. Om 1½ vecka, typ. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0