Fotboll förvandlades till våld

Igår var fan inte alls den bästa kvällen 2011. Stryck den skiten. Jag var jätte glad när vi alla stod på Norra, hoppade, skrek och var lyckliga. Trots AIK låg under(och förlorade) med 1-0 så kändes det inte alls så tungt. Men efter matchen, nej jag vill inte ens skriva här. Rubriken säger allt och jag är sur, arg, ledsen, rädd och allt sånt skit. Laget som vann matchen, deras supportrar borde portas från matcher! Det finns riktigt äckligt hemska människor..

Jag kommer troligen inte blogga mer idag, jag mår dåligt och vill därför inte använda bloggen som en klagomur. Jag kommer däremot kanske slänga upp lite kollage och liknande men inga texter eller så. Jag hoppas ni förstår.

Fotboll ska inte handla om att slåss, ge sig på oskyldiga supportrar, fotboll ska vara glädje och gemenskap. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0