Glädjebarn

Efter en powerwalk med mamma, första på 5 veckor, så sitter jag i min fåtölj, första gången på 5 veckor, lyssnar på Spotify och är ser min älskade man ligga i sängen och inser hur lycklig och kär jag är! När jag kom in tog jag en skål med äppelbåtar(äter inte äpplen på något annat sätt), ett glas vatten och gick upp och började smaska på. Nu väntar duschen på mig. Sen väntar sängen med Andreas, min coca cola som jag vann idag och lite Jersey Shore!! Imorgon kommer bli en fantastiskt rolig dag! Jag känner mig otroligt glad och ser fram emot träning nu.

Nu måste jag faktiskt duscha innan jag svettas på mina kläder jag sitter på.. Hörs lite senare. Pussis.


Min älskade Säxan, som jag träffade på lite snabbt igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0