Halvt nöjd och halvt stolt

Hallå där efter x-antal timmar så är jag klar och hyfsat nöjd med min text som jag skrivit. Jag väntar med att skicka in den till Andreas har läst den. Tänkte först att ingen skulle få läsa den innan eftersom det är min första och är lite smått nervös. Jag läste igenom det 7 gånger innan jag sparade. Men nu känner jag att jag behöver en ärlig åsikt, och Andreas vet att jag kan ta emot kritik från honom för han menar alltid det bästa. 

För 20 minuter sen åkte Jennifer hem. Fick en fin stund med henne, skönt så här på söndagskvällen innan en ny skolvecka börjar. När hon åkte kom jag på att jag har foto- och filosofiläxa! Bara sätta igång igen. Men har gjort 13 utav 14 frågor på filosofin och fotoläxan är inte supersvår. Just nu väntar jag på Andreas, så ska han få läxa min "Resan in" sen kanske vi sätter på en film innan vi ska sova.

Och imorgon börjar skolan för mig vid 10, sovmorgon!! Och senare på kvällen åker Andreas tillbaka till Stockholm... Sad face..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0